MŠ Kyselka-Pramínek 

"Putujeme s pramínkem za radostí a poznáním"

Motto:

Učit, znamená vést od věci známé k neznámé a vést znamená činnost mírnou a ne násilnou, plnou lásky a nikoliv nenávisti. Když totiž někoho chci vést, nehoním ho, nestrkám ho, neválím s ním po zemi a necloumám jím, nýbrž ho jemně vezmu za ruku a jdu s ním nebo na volné cestě kráčím před ním a lákám ho, aby šel za mnou.

                                       J.A.Komenský " Obecná porada o nápravě věcí lidských"

 

 

  Personální obsazení mateřské školy ve školním roce 2018/2019

 

 

Pedagogičtí zaměstnanci

 

Ředitelka ZŠ a MŠ Kyselka:                   Mgr. Jana Vlková

 Sekretariát ZŚ a MŠ Kyselka:               --------------------

 Vedoucí učitelka:                                Bc. Blanka Zichová

 

Učitelky:                                              Kateřina Eliášová

                                                            Michaela Lafatová

                                                            Veronika Novotná

                                                            Naděžda Šiplová


Školní kuchyně:

 

Vedoucí školní kuchyně:               Jitka Labíková

 

Kuchařky:                                        Jitka Labíková

                                                       Eva Kopečná, Romana Repperová, Marcela Tokárová

                                                    

 

Správní zaměstnanci:

 

Školník:                                         Potůček Roman

 

Uklizečka:                                  Kateřina Vandáková, Naděžda Hajná


                                                                    

 

 

Priority ŠvP MŠ Kyselka

 

Školka- vstup do světa

 

 

Hra- jedna z nejdůležitějších činností dítěte

 

Naší prioritou je zážitkové učení a cílem, vzbudit v dětech zájem o nové poznání

 

 

- klást důraz na vytváření kladných vztahů mezi učitelkou a dítětem na základě lásky a partnerství s poskytnutím bezpečí

- zaměření se, na umožnění adaptačního procesu nově příchozím dětem

- respektování a uspokojování osobních potřeb dětí i jejich individuálních schopností

- zaměření se na individuální přístup k dětem, v rámci možností provádět potřebnou rozumovou integraci

- vést děti k samostatnému myšlení, umět si vybrat, nést za svou volbu odpovědnost

- využívat zásady klidného a tvořivého přístupu k dětem

- učit a upevňovat nové pohybové dovednosti

- rozšíření aktivního i pasivního slovníku dětí

- vést děti k orientaci se v základních matematických vztazích- prostředkem je didaktická hra rozvíjející schopnost třídit, dělit na skupiny, orientovat   se v prostoru a také v číselné řadě

- položit základy estetického cítění v oblasti výtvarné, v oblasti hudebního, slovesného a dramatického umění

- sounáležitost s přírodou považujeme za nezbytnou součást práce s dětmi v naší mateřské škole

- učit děti samostatnosti při jednoduchých pracovních činnostech s využitím pracovních návyků