MŠ Kyselka-Pramínek
"Putujeme s pramínkem za radostí a poznáním"
Motto:
Učit, znamená vést od věci známé k neznámé a vést znamená činnost mírnou a ne násilnou, plnou lásky a nikoliv nenávisti. Když totiž někoho chci vést, nehoním ho, nestrkám ho, neválím s ním po zemi a necloumám jím, nýbrž ho jemně vezmu za ruku a jdu s ním nebo na volné cestě kráčím před ním a lákám ho, aby šel za mnou.
J.A.Komenský " Obecná porada o nápravě věcí lidských"
Personální obsazení mateřské školy ve školním roce 2018/2019
Pedagogičtí zaměstnanci
Ředitelka ZŠ a MŠ Kyselka: Mgr. Jana Vlková
Sekretariát ZŚ a MŠ Kyselka: --------------------
Vedoucí učitelka: Bc. Blanka Zichová
Učitelky: Kateřina Eliášová
Michaela Lafatová
Veronika Novotná
Naděžda Šiplová
Školní kuchyně:
Vedoucí školní kuchyně: Jitka Labíková
Kuchařky: Jitka Labíková
Eva Kopečná, Romana Repperová, Marcela Tokárová
Správní zaměstnanci:
Školník: Potůček Roman
Uklizečka: Kateřina Vandáková, Naděžda Hajná
Priority ŠvP MŠ Kyselka
Školka- vstup do světa
Hra- jedna z nejdůležitějších činností dítěte
Naší prioritou je zážitkové učení a cílem, vzbudit v dětech zájem o nové poznání
- klást důraz na vytváření kladných vztahů mezi učitelkou a dítětem na základě lásky a partnerství s poskytnutím bezpečí
- zaměření se, na umožnění adaptačního procesu nově příchozím dětem
- respektování a uspokojování osobních potřeb dětí i jejich individuálních schopností
- zaměření se na individuální přístup k dětem, v rámci možností provádět potřebnou rozumovou integraci
- vést děti k samostatnému myšlení, umět si vybrat, nést za svou volbu odpovědnost
- využívat zásady klidného a tvořivého přístupu k dětem
- učit a upevňovat nové pohybové dovednosti
- rozšíření aktivního i pasivního slovníku dětí
- vést děti k orientaci se v základních matematických vztazích- prostředkem je didaktická hra rozvíjející schopnost třídit, dělit na skupiny, orientovat se v prostoru a také v číselné řadě
- položit základy estetického cítění v oblasti výtvarné, v oblasti hudebního, slovesného a dramatického umění
- sounáležitost s přírodou považujeme za nezbytnou součást práce s dětmi v naší mateřské škole
- učit děti samostatnosti při jednoduchých pracovních činnostech s využitím pracovních návyků